Opazujem svet okoli sebe. Opazujem, kako se svet vibracijsko razdvaja. Opazujem ljudi. Opazujem, kako ljudje izbirajo vsak svoj svet. Izbirajo ga s svojim celostnim delovanjem. Ne s tem, kar govorijo, pač pa s tem, kar s seštevkom vsega svojega delovanja (v mislih, besedah, čustvovanjih in dejanjih) ustvarjajo in udejanjajo.
Človek ima svobodno voljo. A redki in redko po svoji svobodni volji ozaveščeno in zavestno delujejo. Da bi, bi morali najprej ozavestiti in razumeti, a kakšnim (izvornim) namenom in zakaj je nekaj nastalo in kako (v resnici) deluje.
Pa se ljudje s tem ne ukvarjajo. Ne želijo vedeti. Raje sledijo uradnemu toku (main streem) in danes tako popularnim vplivnežem. Raje drvijo skupaj z množico. Nič ni narobe s tem. Si pač izbirajo táko pot. Če bodo želeli drugače, bodo že izstopili iz črede.
Drugi pa se počasi prebujajo – no, to je pač “popularen” izraz za ozaveščanje in izstopanje iz ujetosti v matrice in vzorce. In to “prebujanje” je izjemno zahteven proces, ki terja nenehno delo na sebi. Delo, ki nikoli ni končano. A vodi v drug svet – v svet druge vibracije. V svet, ki ga šele kreiramo, da ga bomo videli.
∴
Kaj me je sploh spodbudilo, da pišem te besede?
Gledam pač, koliko ljudi izbira svetlobo in koliko jih izbira tèmo. Večina nezavedno, seveda.
Oktobra je z vseh medijev prežala tèma, ki prežema k nam uvoženo “noč čarovnic” (halloween), ko se ljudje z veseljem predajajo grotesknim spakam tème. In s svojo privolitvijo, konsentom, in svojo pozornostjo se prav tja steka njihova življenjska energija. Ali sploh veste, kaj je v ozadju tega?
Ta mesec pa podjetja in podjetniki kar tekmujejo, kdo bo imel bolj “črn petek” – pa ne enega, saj je že kar vsaki dan “črni petek”. Kot da je teden iz samih petkov, črnih seveda. Nekateri se domislijo kar “črnega tedna”, drugi kar “črnega meseca”. In potem kot sladki zvodniki vabijo z mamljivimi popusti na vse to “črno blago”. In ljudem se zdi to zabavno. Zdi se jim privlačno. Komaj čakajo na popuste. In “ugodne” nakupe.
Pa poznajo ceno?
Tèma vedno mami in vedno postavi ceno.
Tukaj ne bom razlagala o ozadju vsega tega. O tem včasih kaj povem na mojih predavanjih in drugih srečanjih. Vsakdo pa se lahko tudi sam poduči. Ta védenja in znanja niso več skrita.
∴
Jaz zavestno izbiram svetlobo. Vedno in zavedno. Ne, ne dam svoje pozornosti in s tem svoje privolitve zvodnikom tème. Ne, ne sodelujem z njimi in ne nakupujem, zvodena od teh črnih popustov. Ponudbe “črnih …” zame niso prav nič mamljive. Vidim jih, a so zame nepomembne. Obrnem se in dam svojo pozornost svetlobi.
Pa saj so tudi tisti (in ni jih malo, samo niso oglaševalsko tako agresivni), ki ponujajo kakovostne izdelke in storitve pod ustreznimi pogoji. In če se že pridružujejo masi tistih, ki prav zdaj spet vabijo s popusti – kar kaže samo na to, kako neprimerno so nastavljene osnovne cene –, si lahko izmislijo kak bolj originalen marketinški pristop, na primer:
- popusti listopada
- popusti kraškega ruja
- popusti šelestenja listja pod nogami
- popusti sinic, ki so prišle iz gozda, žerjavov, ki letijo na jug, …
Ah, idej je kolikor hočeš. In zamisli si čudovite barvite oglase v barvah jeseni. Takim energijam se z veseljem pridružim.